zaterdag 28 maart 2015

Review: Essie nailpolish Lapiz of Luxury

Van www.bol.com mocht ik een potje nagellak van Essie testen. Ik had zelf nog nooit nagellak van Essie geprobeerd (door de prijs) en was na alle positieve verhalen toch wel erg nieuwsgierig geworden. De kleur die ik kreeg opgestuurd was 94: Lapiz of Luxury, een mooie pastelblauwe kleur. Het potje ziet er mooi uit en bevat 13,5 ml. De kleur wijkt wel wat af van de afbeelding hier op bol.com -hij is donkerder in het echt-, maar hij is zeker mooi!
Het lakken van de nagels gaat makkelijk met het brede kwastje. Er zijn echter wel twee lagen nodig om goede dekking te krijgen (na de eerste laag, zag ik de "witte gedeeltes" van mijn nagels nog). Niet mooi vind ik, maar met twee laagjes was daar niets meer van te zien en dekt hij hartstikke goed. De kleur zoals je hem ziet in het potje, komt er ook echt zo uit te zien op je nagels. Dit vind ik echt een pluspunt, aangezien dit niet altijd het geval is.
Het grote voordeel van deze nagellak vind ik hoelang hij mooi blijft zitten op je nagels. Meestal chipt er al snel van alle kanten wel wat af en heb je snel krassen als je tegen iets aanstoot. Ik heb tijdens het dragen van de nagellak een aantal keer zo'n moment gehad, waarna ik opgelucht kon ademhalen omdat er niets van te zien was! :) Daarbij heeft de nagellak er bij mij wel 4(!) dagen opgezeten voordat hij dan toch begon te chippen. Ik heb hem zelfs tijdens mijn werk gedragen en waar normaal mijn nagellak er niet meer uitziet na een dag werken, zat het er nu nog perfect op. Deze eigenschap is echt geweldig, ik ben fan!
Pluspunten: blijft superlang zittenmooie kleurfijn borsteltje
Minpunten: tweede laag nodig voor een goede dekking



Geen opmerkingen:

Een reactie posten