woensdag 13 augustus 2014

Which bed to choose? | Interior

Since I'm not a star in making decisions, I'm having trouble choosing between two beds, the same design but thee have a different look because the one is in fabric and the other has a leatherlook. I like them both. The fabric variant gives a more cosy look, while the leather one gives a more luxourious feeling. What to do? Maybe I will figure it out or maybe you can help me choose! What do you think?

Love


Omdat ik geen ster ben in keuzes maken, heb ik het nu ook weer moeilijk om te kiezen tussen twee bedden. Ze hebben hetzelfde design, maar een andere look, omdat de ene van stof is en de ander van kunstleer is. Ik vind ze allebei erg leuk. De stoffen variant ziet er gezelliger en huiselijker uit en de variant van kunstleer heeft weer een meer luxe uitstraling. Wat te doen? Dilemma! Misschien kom ik er nog wel uit of misschien kun jij mij helpen kiezen! Wat denk jij? 

Liefs

Fabric / Stof
ledikant Cosmos stof donkergrijs medium



Leatherlook / Kunstleer
ledikant Cosmos kunstleer zwart medium

Geen opmerkingen:

Een reactie posten